18 mars 2010

Tirsdag 23. mars kl 06:45

Da lander Tallak og jeg på Oslo Gardermoen. Vi fikk denne meldingen fra SOS for 3 minutter siden.

Vi reiser fra Bangkok litt over midnatt mandag kveld (00:35). På lørdag kommer lege Walter Mulller fra København, som reiser sammen med oss hjem. Og vi reiser selvfølgelig Business Class!!

Tallak snakker nå med sin mor Arna, og jeg hører at meldingen blir godt mottatt.

Klarer ikke skrive noe mer akkurat nå. Er bare veldig, veldig glad.

Store klemmer fra Tallak & Svein

11 kommentarer:

  1. Så bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Det fortjener dere!!!!!!!!!!!!!!!
    Klem Reidun

    SvarSlett
  2. Jeg også - kjempeglad! Blir godt å få dere hjem. Brit

    SvarSlett
  3. Fantastisk! Det var dagens største gladmelding. Det skal bli godt å komme hjem for dere begge to. Det har vært litt av en berg- og dalbanereise for dere og det er sterkt å "se" hvor mye mot og styrke dere har hatt på hver deres måte i denne tiden. Nå er det bare å slippe jubelen løs. Så er alle folkene som er glade i dere her for å gi den støtten dere trenger her hjemme.
    Klem fra Jannicke og Henning

    SvarSlett
  4. Så flotte nyheter!!

    /klem Elisabeth

    SvarSlett
  5. ....så bra, fantastsik,,, gleder meg til å se dere snart...Stor KJMPE KLEM Vibeke

    SvarSlett
  6. Så fantastisk gode nyheter :) God tur og velkommen hjem snart. Nancy

    SvarSlett
  7. Så bra :-) Skal bli godt å få dere hjem på norsk jord... Gleder meg til å se deg Tallak :-)
    Klem fra Gro

    SvarSlett
  8. Vi istemmer alle kommentarene og er minst like glade for at dere nå snart er på vei hjem!!
    Klem Ivar/Arild

    SvarSlett
  9. Endelig snart hjemme igjen - dette var strålende nyheter - gleder meg!
    klem Hilde

    SvarSlett
  10. Hei, Ola fra PBE Trondheim her. Har fulgt bloggen siden vi fikk høre om den. Vanskelig å skrive noe egentlig, men når jeg nå hører at dere er på vei hjem, at Tallak føler seg bedre og at Tallak tåler behandlingen godt, må jeg bare skrive at jeg er utrolig glad på deres vegne. Ingen kan vel forstå hva dere har stått og står oppe i. Ønsker dere alt vel, god tur hjem vi snakkes når du kommer i litt bedre form Tallak, fortsatt god bedring.

    Varme hilsner fra Ola

    SvarSlett
  11. I år blir våren enda mer etterlengtet, lyset enda klarere og første blåveisen enda vakrere enn før.
    Som trekkfugler vender dere tilbake med våren, den gode varmen og lyset på slep.

    Ble så inspirert av de gode nyhetene at d ble litt "instant" poesi.

    Klem Ole o Jon

    SvarSlett