17 mars 2010

"Den røde hær"

Jeg og Jorulf må ha krysset hverandre midt i dette kaoset i dag tidlig. Jeg sto faktisk å filmet hele greia - fra starten!! Det var en kjempeopplevelse og varte i en drøy time. Folk i alle aldre hojet og skrek og viftet med flagg. På meg virket det absolutt ikke trunde. Alle smilte og var glade og ropte slagord. Dette var stort!!

Når jeg kom til Tallak og fikk se opptakene, sendte jeg likegodt en melding til TV2, NRK og CNN, Aftenposten og VG at jeg satt på unike opptak... Så da får vi se hva som skjer utover dagen...


Bare VG som har gitt lyd fra seg. De vurderte, men det var for mange smilende mennesker og ikkeno action... Men morsomt var det! Under er noen opptak...


.....og Tallak blir bare bedre og bedre... Akkurat spist TO is og nå har han gått til badet og sitter på do. Skal prøve å "lure" han i dusjen også.

Svein :-)

4 kommentarer:

  1. Hils til Tallak fra meg i Buenos Aires og si at jeg er veldig begeistret for byen. Javier maista flyet sitt fra Bolivia mandag,så tpr ikke jeg får truffet han. Men det gjør ingenting. Har fått med mye av byen allerede. Og ikke minst gått amok på shoppingen. Blir La Boca i dag og homse-tango i kveld sammen med kollegaer i familieterapifeltet. Godt å høre at det stadig går bedre med Tallak. Stor klem fra Jarle

    SvarSlett
  2. Så herlig å høre at Tallak bedre!!!!!!
    Jorulf og Svein - vær forsiktig i gatene. UD advarer! Jeg ok...
    Klem fra Reidun

    SvarSlett
  3. Rettelse. Det skulle stå "jeg og..". Advarer altså.
    Reidun

    SvarSlett
  4. Okej`da søster.. Fra din fortsatt like hele broder :-))

    SvarSlett