16 mars 2010

Solen skinner over Bangkok

Nok en solskinnshistoriedag herfra. Natten gikk mye bedre enn forrige, men Jorulf fikk også "kjørt" seg etter det jeg fikk høre. Tallak skrøt av Jorulfs resolutte reaksjon på alle henvendelser. Så han ble sendt rett hjem for å sove.

Men Tallak blir stadig bedre form. Spiser som ett uvær! full frokost og lusj med en deilig Haardas iskrem som siste inntak. Nå sitter vi å ser på Tom & Jerry.

Som jeg lovte, skulle jeg ta fram kamera igår. Det gjorde jeg men hadde ikke nok strøm på pc`n til å få det ut. Men nå er den opplastet og klar for visning.

Ha en god dag alle sammen i det vi hører er i vårlige omgivelser.

Svein



6 kommentarer:

  1. Dette var en hyggelig start på dagen. Stor klem til dere alle tre. Vibeke

    SvarSlett
  2. Hei Tallak !
    Det var kjempe trist å høre at du har blitt syk igjen, samtidig veldig hyggelig å høre at det går bedre med deg nå. En stor takk til dine fantastiske venner som stiller opp og ikke minst holder oss her hjemme informert med både videohilsner fra deg og daglig informasjon. Det ser ut som du er i gode hender. Vi er mange her i Meglerservice som føler med deg Tallak og vi følger deg fra dag til dag. God bedring, håper du kommer snart hjem igjen. Hilsen Monica Fjellvang

    SvarSlett
  3. Godt å se deg smile Tallak og at din spesielle humor er intakt. Svein er den perfekte program-
    lederen :-)) Håper du føler bedring dag for dag nå og at vi snart ser deg hjemme i Oslo. Skulle det drøye, som Joruf har fortalt deg, er også Ivar og jeg beredt til å være avløsere i Bangkok. Men vi vet vi er bare 2 av mange som ønsker å stille opp for deg. Stor klem til alle 3. Arild/Ivar

    SvarSlett
  4. Yippie. Herlig, hva blir så det neste mon tor: en dans, eller hva med en skitur? Kan jo ta vannski da :-) Og om ikke det så er det veldig gledelig å se og høre at Tallak og Svein og Jorulf sprudler etter noen "annerledes" dager. Stå på karer - sender alt godt fra fjellheimen - ja har grodd litt fast her oppe noen dager jeg. Klem Anniken

    SvarSlett
  5. Hei Tallak.
    Vi er så glade for at du er blitt bedre. Det var så morro å høre stemmen din i telefonen. Håper bedringen fortsetter. Jeg gleder meg ordentlig til du blir så bra at du kommer hjem igjen.
    Alle gode ønsker fra mor.

    Elizabeth og Helge hilser også, vi fikk en gledestrålende mor på telefonen som hadde blitt vekket av Tallak. Nå er det like før mor kjøper PC for å følge med selv.

    Helge

    SvarSlett
  6. God t å se deg i bedre form! Nå er det bare å fortsette oppover... Hilsen fra andre siden av kloden

    SvarSlett