13 mars 2010

En liten opptur.

Det er lørdag formiddag og Bangkok bades nok en dag med stråler fra skyfri men disig himmel. Jeg og Jorulf har sovet som steiner i natt, og det hadde vi bare godt av.

Her på Tallak Bumrungrad International har dagen startet godt. Tallak var i godt humør når vi kom. Han hadde også spist litt  frokost. Jeg foreslo å ta fram kamera lage noen hilsner hjem – og det synes Tallak var en glimrende ide.

Så da setter vi igang med første hilsen….

-----   (ps. om du klikker på 4-pil-ikonet nederst til høyre i filmrammen får du større film…)

 

Tallak er veldig opptatt at alt går bra på jobben mens han er borte, så her kommer noen beskjeder:

 

Så til slutt en liten hilsen til Ferney i Madrid.

 

Da ønsker “gutta fra Bangkok” dere alle en riktig god lørdag og jeg vil sende en spesielt god klem til min kjære Jarle som reiser til Buenos Aires idag.

Svein :-)

7 kommentarer:

  1. =O)
    så fint å se "live" bilder =O)
    flott ny logo og layout også forresten - her legges selv de minste endringer merkes til, hehehe

    SvarSlett
  2. Takk for veldig hyggelig hilsen! Glad i dere!
    Klem Jarle

    SvarSlett
  3. Hei alle sammen!
    Fint å få se filmer og høre at det var en bedre dag i dag. Tallak - husk at du har en stående middagsinvitasjon fra meg i og med at det ble for mange flytende middager på deg tidligere - jeg gleder meg.

    klem Hilde

    SvarSlett
  4. Hei Kjære Tallak.
    Jeg har endelig fått lest bloggen og følger deg fra den norske fjellheimen. Jeg videresender alle gode energier fra de norske fjellene - de er sterke og det vet jeg at du også er "inne i deg". Med all den usedvanlige godheten som du innehar så har du også uante ressurser som du bare kan slippe til nå! STOR klem fra Anniken - tenker på deg flere ganger hver dag. :-)

    SvarSlett
  5. Hei Tallak. Så godt å se deg på en god dag. Tenk på at de skal bli flere framover.
    Ta en dag av gangen, slik som sist.

    Og ikke glem - jeg er veldig veldig glad i deg. Håper du kan komme hjem snart. Ellers må jeg dra ned. Du vet - jeg brenner i kroppen etter å komme ned og se at de tar seg av deg skikkelig. Selv om rapportene fra Jorulf og Svein er betryggende.

    Hilser selvfølgelig til Jorulf og Svein også. Tenker jeg skal forsøke å ringe søndag eller mandag.

    Stor klem fra Kjell Magne

    SvarSlett
  6. Hallo Kjell Magne. Det er godt å ha en backup hjemme. Hadde vært maksimalt å hatt en autorisert pleier her - og ikke vi som driver på hobbybasis... Men vi lærer no nytt hver dag. noterer drikke inn og ut - så vi tror de er fornøyd med oss... bare ring på thai nummeret så kan vi prates senere.

    Svein :)

    SvarSlett
  7. Hei Tallak. Takk for hilsen og veldig godt å høre stemmen din.. Godt for oss som er langt unna og vite at du er i gode hender og at du har gode trygge venner rundt deg. De gutta er verdt sin vekt i gull. Våren har kommet, lovet å si fra om det. Snøen smelter og sola varmer, deilig... Tenker på deg. Klem fra Gro

    SvarSlett