20 mars 2010

God morgen Norge!

Her har vi kommet til ettermiddagen rundt 15, og mens dere har sovet har jeg og Tallak på hver vår kant kost oss med hhv. Bagels og grillet and.

Jeg kom nemlig over en fantastisk restaurant her forleden. De serverte verdens beste and. Første gang, for et par dager siden, kjøpte jeg middels porsjon og ble ikke helt mett - idag tok jeg bigsize. Og ble mett!! Aner ikke hvor mye det var, men tror det var rundt 1 kg. (orket ikke alt) Så her blir det store omveltninger etter hjemkomst og trimsenteret kommer til å se mye til meg fremover…

Ellers er alt bare bra. Tallak sitter og leser bok og jeg surfer og skriver til dere. Snakket akkurat med Jorulf på telefonen, og han koste seg hjemme.

Vet ennå ikke helt hva som skjer etter hjemkost Oslo. Mulig vi kjører rett til en kort undersøkelse på Radiumhospitalet. Regner med å få klarhet i dette senest mandag formiddag.

Ha en strålende dag alle sammen. Og du Jarlemannen min må ha god tur hjem fra Buenos Aires idag..

Nå skal jeg legge meg og sove et par timer ved svømmebassenget.

Masse klemmer fra Tallak og Svein

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar