13 mars 2010

A nuestros lectores de español

Tallak har noen gode spanske venner som følger denne bloggen og som kommuniserer masse på mail, Facebook og SMS. Derfor tenkte jeg det kunne være fint å sende dem en hilsen på spansk. Dette er forklaringen på den eksotiske overskriften. Som dere sikkert vet, kan jeg både snakke og skrive flytende spansk. Lærte det her i Bangkok igår.

Estimado Ferney, Jacho, Federico y otros: Yo quiero cumplir con la entrada de un blog poco español. Tallak envía su amor. Cuando envía mensajes en español, he leído a él en español. Como yo no hablaba nada de español a todos, a veces es muy divertido. Así que todos nos una risita, que es muy bueno para la salud de todos nosotros. Gracias por todo lo que usted significa para nuestro querido amigo! Besos.

For de av dere som ikke er like belærte i spansk som meg, så finnes det altså tjenester som hjelper til med dette. Siden jeg jobber for Microsoft, så vil jeg jo sterkt anbefale denne: http://translate.bing.com 

Con amor

_Jorulf_

1 kommentar:

  1. Hils til Tallak og si at jeg har fått kontakt med Javier og at jeg skal møte han i Buenos Aires. Han er i Bolivia nå, men tilbake mandag.

    Lykke til videre og stå fortsatt på. God klem fra Jarle

    SvarSlett