17 mars 2010

Klar bedring

Klokken er 6 om morgenen og Tallak har mast i to  timer om å få frokost. Jeg ligger på sofaen ved sengen hans og prøver å ignorere maset. Tallak liker Bagels med Bacon (en slags ny form for B&B). Noen ville kanskje tro at det er et slit å høre dette maset så tidlig, men jeg synes det er helt greit. Fordi det betyr at han blir friskere. Mye friskere. De åpner utsalget av Bagels kl. 06:30 så han får bare vente.

Den gikk ned med rekordfart kl. 7. Bagels’en altså. Og nå kom sannelig sykeshusfrokosten med pannekaker, frukt og gele. Og alt sammen glir ned i raskt tempo.

Jeg tror Tallak er så mye bedre nå, at det er OK for meg å reise hjem snart.

_Jorulf_

1 kommentar:

  1. God morgen Tallak - nå er den 06.38 her og jeg gleder meg over å høre at du er bedre. Solen ser ut til å skulle komme til å skinne her i dag også så nå er det bare å komme seg på bena og komme hjem til vår. Gleder meg til å se deg!
    Hilde

    SvarSlett