17 mars 2010

Bagel & Juice



Tallak, Jorulf & Svein :-)

5 kommentarer:

  1. Endelig! Endelig noen gode nyheter som jeg tror på. Veldig deilig å høre at det nærmer seg hjemreise.

    Klem fra Bård

    SvarSlett
  2. velkommen hjem!!!!!
    blir gjerne med på bagel&juice om jeg får, hehehe.

    klem Elisabeth

    SvarSlett
  3. Hei Jorulf. Fikk lenke til denne bloggen fra Svein (i Bergen...) i dag og dette var jo litt av en historie. Først og fremst tragisk for Tallak, som jeg jo ikke kjenner, men jo har hørt mye om fra deg og Trond, men også rørende å se hvilken gode kamerater du og Svein (som jeg vel heller ikke kjenner...) er i denne situasjonen. Hørte du tok deg fri fra jobben for å dra ned og være ved sykesengen til Tallak, og når du dessuten har opprettet denne kommunikasjonslinjen til Norge (som sikkert også er kjempefint for Tallak), er det jo bare helt fantastisk. Du får hilse Tallak og ønske han god bedring, selv om han som sagt ikke kjenner meg. Har lest store deler av bloggen, og sett noen av filmene, men skal lese/se resten også de neste dagene. Skal hilse fra Sindre, som står ute og maler i tappeoppgaven her på Espeland. Hilsen Roald

    SvarSlett
  4. Skikkelig gode nyheter! Deilig, -hvilken lettelse
    Man kan vel drikke champagne til bagels også!?
    Vi tenger litt av d også synes jeg.
    Vi kjem sjølsagt!
    Fortsatt god bedring
    Klem Ole o Jon

    SvarSlett
  5. Fantastiske nyheter en onsdag kveld - Velkommen hjem til dere alle - gleder meg til å se deg igjen Tallak!

    Hilde

    SvarSlett