15 mars 2010

Granater og spinal

Leser i norske nettaviser at det skal ha vært noen granater i sentrum av Bangkok idag. Jeg aner ikke hvor sentrum av denne gigantbyen ligger, men vi er ihvertfall ikke i den og er alle vel bevart. Ikke minst Tallak. Dette er virkelig dagen for det store vendepunktet. Ingen hodesmerter og spiser som en bjørn. Mens jeg har sovet ut etter nattens strabaser har Tallak barbert seg selv!! Så nå ser han ikke lenger ut som en julenisse men bare nisse. Resten av hårtustene ryker i løpet av kvelden. Etterpå skal jeg ta frem kamera så skal dere får se hvor fin han ser ut.

Og mens jeg skriver dette kommer Dr. Roekchai inn døren og forteller at bildene av CT scanningen var så bra at de ikke finner det nødvendig å sjekke spinalvæske!! WOW det er veldig bra nyheter. Det betyr bare en ting at behandlingen går bedre enn forventet!! De skulle ta ny vurdering om spinalen etter CT scanninga i neste uke.

That`s all for now. Nå skal jeg ta en dram og skåle med Tallak. (Jorulf er "hjemme" en tur og vet ikke dette ennå....)

Svein :-)

3 kommentarer:

  1. Kjære Tallak
    Det er så blodig urettferdig at du - et så godt og snilt menneske - skal måtte tåle alt det som nå skjer med deg. Var ikke forrige runde nok. Jeg vet at du er tapper og sterk og vil klare dette. Jeg gleder meg til du er frisk igjen og tilbake på jobb. Vi savner dine friske kommentarer, din store kunnskap og vennlige vesen. Når Hilde spør og debet og kredit blir både Sveinung og jeg tidvis litt forvirrede, men heldigvis hadde Terje debet til venstre på skolen, så vi gjør oss vel forstått - sammenlagt. Så da vet du at det må tre av oss for å måle oss med deg. Ellers -du var jo litt typete med helskjegg!
    Det er utrolig godt å vite at du har to slike fantastisk gode venner rundt deg. Det er veldig godt - og vondt - å lese bloggen, men det gir en stor tilfredsstillelse å se at du blir ivaretatt på den beste måten.
    Jeg er veldig glad i deg! Hilsen Cato

    SvarSlett
  2. Kjære Tallak, Svein og Jorulf.
    Det er svært rørende, og hyggelig å lese bloggen.
    Godt å se glimtet i øyet ditt Tallak selv om du har både store smerter og mange tanker og følelser, ups & downs i situasjonen selvsagt.

    Svein og Jorulf, dere skal ha stor ros og være skikkelig stolte av dere selv som stiller opp så hengivent og varmt for Tallak enn om d er en selvølgelighet for dere. Humoren dere ha og gir opp i del hele som dere har alle er fantastisk forløsende og deilig, -keep it on!

    Oslo begynner såvidt å tine litt nå, o lyset r på v tilb mer o mer for hver dag heldigvis.
    Det er bedring i sikte heldigvis, -liksom med deg Tallak.

    Ha d riktig bra sålenge gutter, her kommer en haug m kjærlige og gode klemmer til dere alle.
    Ole o Jon

    SvarSlett
  3. Hello gutter! Godt å høre om hva som skjer og at det er fremgang. Dere er jo litt av en trio; Tallak vet jommen meg å "underholde" dere Svein og Jorulf - og oss her hjemme. Herlig humor dere har i det hele. Keep it up! Stadig hilsen fra den norske fjellheimen. Klem Anniken.

    SvarSlett