18 mars 2010

å for en herlig morgen!

Våknet 1/2 6 idag og kjempeutvilt. Hoppa i dusjen og deretter tuk-tuk. På veien stopp for et par Bagels og kaffe og så opp i 9.etg for å servere Tallak frokost på sengen. Det syns jeg han fortjente etter sin første “alene-natt” på noen noen dager. Det hadde gått kjempefint!!

Frokosten gikk unna i rekordfart. Så gikk “vi” på do og så klarte jeg og den ene søte pleieren å lure han bort i dusjen. Det var den første på 2 uker. Og det tror jeg var en grei opplevelse å friske opp. Tallak var ihvertfall kjempeglad etterpå.

Men det var ikke mange minuttene i hvilestilling før nye oppdrag ventet. Opp av sengen (lettere hver gang!!) og rett i stol med hjul for en veldig viktig undersøkelse. CT scann. Resultatene av denne avgjør om vi kan reise hjem om noen dager eller uker… Det blir veldig, veldig spennende.

Til slutt vil jeg ønske Jorulf en kjempegod reise hjem idag. Det har vært nesten to uker i kamp. Jorulf: jeg hadde ikke klart å være her uten deg!! Du har vært fantastisk! Veldig glad i deg.

Klem fra Svein :-)

2 kommentarer:

  1. God morgen Gutta!
    Skal krysse fingre og ellers alt av lemmer for et bra resultat idag på CT scanningen Tallak.

    Godt å se at demostrasjonene ikke var så spennende for media i Norge Svein, betyr jo bare at d nok går ganske rolig o fredelig for seg. Morsomt m kamera!

    God hjemreise Jorulf o takk for at jeg så levende har fått "være med
    på reisen" til Bangkok sammen m deg.
    Klem Ole

    SvarSlett
  2. Herlig å høre!!!
    Krysser alt jeg har for at dere snart kan komme hjem.
    Klem Reidun

    SvarSlett