23 mars 2010

Endelig hjemme!

Klokken 0622 idag landet jeg og Tallak på Gardermoen i vakkert vinterlandskap.

Tallak er nå innlosjert på Aker Universitetssykehus der han skal gjennom en rekke tester og undersøkelser. I tillegg er han i obligatorisk isolat til alle testene utelukker "utenlandske" basilusker.

Det er ennå usikkert hvor lenge han blir der, men inatt er ihvertfall sikkert.

Han en fin dag alle sanmmen. Jeg har akkurat fyllt opp badekaret og har planer om å ligge der en stund i diverse oljer og annet snacks.

Svein

2 kommentarer:

  1. Velkommen hjem begge to! Svein, du fortjener i hvertfall et varmt godt bad. Tusen takk for at du tar så godt vare på Tallak. Du er en kjempe gutt og jeg er glad jeg kjenner deg. Arild

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake!!!

    Jeg blir helt imponert over at det finnes folk som deg! Jeg er kjempeglad for alt du har gjort for Tallak! Du er en sann venn! Sånne skulle alle hatt!

    KLEM!

    Jan Tore og Morten

    SvarSlett